Opgelost door KPN: Straatkast kan in Voorschoten geen VDSL2 100mb leveren alleen 60mb, ze zijn al 2 maanden mee bezig

brommer1

Ben 23-1-2017 van Ziggo 150mb over gestapt naar de KPN alles in een VDSL2 100 Mbit/s, had van tevoren gebeld of het werkelijk konden leveren,was geen probleem, blijkt dat ze maar 60mb kunnen leveren, na veel bellen, antwoord van de KPN, omdat een nieuwe straatkast is geplaats, en ik een Fall Back profile heb, kunnen ze geen 100mb leveren alleen maar 60mb, de vectoring(deze heb je nodig voor 100mb) kan daardoor niet geactiveerd worden, de externe leverancier moet de knop om zetten, Voorschoten heeft sind 15-12-2016 VDSL2, vanaf 15-12-2016 zijn ze al mee bezig, KPN wil niet zeggen wat er aan de hand, ik krijg deze antwoorden: nog even af wachtenen/kan 1 week of maanden duren/het zal niet lang meer duren, en ze doen geheimzinnig wat er aan de hand is, de laatste KPN monteur die langs gekomen is heeft de lijn afgekeurd/straatkast en een klacht ingedient over de verbinding/straatkast, na een een storing heb ik geen bonding meer.

Wil weten wat er precies aan de hand is in de straatkast, weten hoe lang het kan duren, wil mijn contract ontbinden-daar doen ze moeilijk over(geen reden om op te zeggen), ik heb 100mb aangevraag en geen 60mb, je kan alleen 100mb krijgen als de vectoring activeerd is, maar daar zijn ze al 2 maanden mee bezig en het lukt ze niet om het voor elkaar te krijgen.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Brands,

KPN Klantenreacties CMT
    brommer1
    Aub bellen naar mijn telefoon, als ik niet te bereiken bent, aub een email, met het telefoonnummer van de KPN.
    KPN
    Geachte heer Brands,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 05 45.

KPN Klantenreacties CMT

brommer1
Goedendag, Vannacht(2-3-2017) is de Vectoring geactiveerd, hartelijk dank. mvg Peter Brands

Ook een klacht indienen over KPN?