Opgelost door KPN: Studentenabbonement vervallen

Daanykmn

Ik heb vorig jaar een studentenabbonement bij Hi genomen omdat ik 4 maanden naar het buitenland zou gaan. Ik heb daarover gebeld om te kijken wat de beste optie voor mij was en dit was volgens de vriendelijke mevrouw aan de telefoon een studentenabbonement met de optie Hi Pauze. Ik zou hiermee mijn abbonement kunnen stopzetten gedurende de maanden dat ik in het buitenland studeerde, en deze vervolgens weer activeren als ik in Nederland terug zou komen. Op mijn contract zaten een aantal kortingen waaronder 250MB extra internet gedurende de gehele 2 jaar van mijn contract, en ik zou maar 31,50 hoeven betalen (in de eerste 6 maanden maar 10 euro). Over te telefoon is mij vervolgens niet verteld dat al mijn studentenvoordelen komen te vervallen als ik de hi pauze eenmaal heb gebruikt, en ik daardoor 40,21 per maand ga betalen voor maar 400 MB, onbeperkt sms (die ik helemaal niet veel gebruik) en maar 110 belminuten. Als ik dit had geweten had ik deze aanbieding natuurlijk nooit genomen.

Toen ik terugkwam in Januari heb ik contact gehad over mijn internetbundel die nu 400 MB was en de medewerker heeft mij toen gelijk gegeven en mijn extra 250MB internetbundel hersteld omdat ik recht zou hebben op mijn studentenvoordelen. Maar vervolgens is er een paar maanden daarna ineens wel maandelijks 40,21 euro verrekend door Hi voor mijn abbonement, die korting is nu ineens wel komen te vervallen.

Ik zou deze kwestie graag oplossen en trouwe klant van Hi blijven, als student heeft Hi voor mij altijd leuke aanbiedingen. Maar dan hoop ik wel dat mij tegemoet kan worden gekomen.

Mvg, Daan

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Daanykmn
    Er is bijna direct contact met me opgenomen en mijn klacht is gelijk in behandeling genomen. Ik krijg wat ik teveel heb moeten betalen terug op mijn rekening, en mijn maandelijkse lasten zijn weer naar het originele bedrag gezet. Ik ben erg blij over hoe deze zaak via Klantencompas is afgehandeld.

Daanykmn

Ook een klacht indienen over KPN?