Opgelost door KPN: Superwifi punten werken niet draadloos, kosten voor monteur liggen bij klant.

vanwijnen93

Sinds een paar maanden internet van KPN. Gekozen voor twee kpn superwifi punten, zodat we overal in huis optimaal bereik hebben. Er wordt geadverteerd met deze punten dat ze draadloos werken, maar dit blijkt absoluut niet het geval. Als het superwifi punt boven is aangesloten op de kabel halen we 110 mbit, als deze alleen in het stopcontact zit slechts 40 mbit en valt internet constant weg of verbindt hij helemaal niet. De kamer waar de wandcontactdoos met internetaansluiting zit wordt de babykamer, dus hier moet het superwifi punt weg (ivm straling). Ze gaven bij KPN aan dat dit geen probleem is, dat ik hem prima draadloos op de andere kamer kon zetten, maar dit werkt dus helemaal niet. De enige optie waar ze nu mee komen is om een betaalde monteur te laten komen voor €60,-. Ik vind dit echt een bijzonder slechte service. Als je adverteert dat iets draadloos werkt en het werkt niet, moeten de klanten daarvoor opdraaien?

Dat er een monteur langskomt om te kijken waarom er zeer slecht/geen internet is boven en evt. een wandcontactdoos aan te sluiten (kabel is al getrokken), mocht dit toch echt nodig zijn (wat ik uiterst bijzonder vind, aangezien deze punten draadloos perfect zouden moeten werken volgens de advertenties en de medewerkers van de klantenservice).

KPN
    Geachte heer/mevrouw Van Wijnen,

KPN Klantenreacties CMT

vanwijnen93
Na het plaatsen van de klacht, werd ik meteen gebeld door het hoofdkantoor van KPN. Erg netjes geholpen en zojuist is er een monteur geweest die kosteloos het probleem heeft verholpen. Super oplossing!

Ook een klacht indienen over KPN?