Opgelost door KPN: SuperWifi waardeloos

content Opgelost
PAR60

SuperWifi punten werken voor geen meter. Integendeel. Helemaal geen WiFi meer. Ze beloven dat een kind de was kan doen echter in praktijk valt dat zwaar tegen. Het lampje op het modem blijft gewoon vrolijk door knopperen. Ze adverteren met gratis t.w.v. 199,= Ik vind dat een bedrieglijke reclame. Want we lopen wel 6 x € 35,= korting mis. Dat is maar € 21,= Deze SuperWifi punten, die niet werken, kosten je zelfs 210 euro. Je legt er dus dus zelfs nog op toe. Zeer misleidend.

Deze misleidende reclame intrekken. En de SuperWifi punten terugnemen en ons alsnog de korting 6 maanden lang geeft á € 35,= per maand. Als het nu 1-2-3 werkt. Maar niet dus. Het ergste vind ik gewoon de misleidende reclame. Het is NIET gratis. Ik vond de keuze ook heel moeilijk en raar. Nu zit ik met 2 NIET werkende SuperWiFi punten en € 210,= euro weggegooid.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Rokers,

KPN Klantenreacties CMT

PAR60
De monteur heeft keurig geholpen het probleem op te lossen. We zijn helemaal tevreden.

Ook een klacht indienen over KPN?