Opgelost door KPN: SuperWifi waardeloos

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 531487
Gebruiker
PAR60
Datum
1 reactie

Details

De klacht

SuperWifi punten werken voor geen meter. Integendeel. Helemaal geen WiFi meer. Ze beloven dat een kind de was kan doen echter in praktijk valt dat zwaar tegen. Het lampje op het modem blijft gewoon vrolijk door knopperen. Ze adverteren met gratis t.w.v. 199,= Ik vind dat een bedrieglijke reclame. Want we lopen wel 6 x € 35,= korting mis. Dat is maar € 21,= Deze SuperWifi punten, die niet werken, kosten je zelfs 210 euro. Je legt er dus dus zelfs nog op toe. Zeer misleidend.

De oplossing

Deze misleidende reclame intrekken. En de SuperWifi punten terugnemen en ons alsnog de korting 6 maanden lang geeft á € 35,= per maand. Als het nu 1-2-3 werkt. Maar niet dus. Het ergste vind ik gewoon de misleidende reclame. Het is NIET gratis. Ik vond de keuze ook heel moeilijk en raar. Nu zit ik met 2 NIET werkende SuperWiFi punten en € 210,= euro weggegooid.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Rokers,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
PAR60
Datum
Uiteindelijke oplossing
De monteur heeft keurig geholpen het probleem op te lossen. We zijn helemaal tevreden.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen