Klacht KPN: Systeem fout niet opgelost.

David1984

Wij zijn vanaf mei 2019 al in gesprek met KPN voor het oplossen van een storing. Deze storing betrof een internet storing na 6 monteurs 2 x extra korting 2 of 3 modems vervangen lukte het in november 19 dat het juist werkte. Echter werd na plaatsing het internet matig maar t werkte. Vervolgens ging diezelfde dag om 20.29 en 20.30 onze tv verbinding resetten. Uiteindelijk ia dit probleem nooit opgelost. En bellen wij 2x per week met KPN om uiteindelijk ons geheel systeem kosteloos te laten vervangen, de callcenter medewerkers zijn niet voor rede vatbaar en kunnen je nergens mee doorverbinden en kunnen niets betekenen. Wel krijg je 6 maanden lang plus tv gratis. Niet handig als je tv niet werkt en wel je rekening dient te betalen???tevens is eind november zonder overleg ons contract bij KPN verlengd. Niet handig als je blijft bellen om je probleem op te lossen. En terug bellen door KPN dat kun je vergeten!!!

Ik wil mijn systeem compleet vervangen hebben hoef geen monteurs meer 1 mag er komen om alles kostenloos te vervangen . En wil mijn abonnements geld terug van mei 2019 tm heden

KPN
    Geachte heer Reemers,

KPN Klantenreacties CMT

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over KPN?