Opgelost door KPN: Te duur lease contract

Fred

Hallo, Vorig jaar heb ik omdat ik niet anders kon een lease contract af moeten sluiten ik zou niet duurder uit zijn werd mij verteld. Maar wat schetst mijn verbazing nu de kortingsperiode voorbij is ga ik opeens 3 keer zoveel betalen. Schandalig wat zijn dit voor leugens!! Ik heb nog nooit bij KPN €72 voor een factuur moeten betalen. Van €8,25 naar €26,15 en dat is nog niet eens over een hele maand.
En als ik nu naar de winkel ga ben ik de helft goedkoper uit, omdat die lease zo'n aanfluiting was dat het al weer afgeschaft is. Ik wil van mijn dure contract af en gewoon weer terug naar mijn oude situatie. En dat ik straks nog een dure afkoopsom om mijn oren krijg om eigenaar van het toestel te worden!! Wat nu bij de nieuwe contracten zelfs gratis is.

Ik wens dat het lease contract per direct gestopt wordt, en dat ik gewoon weer hetzelfde ga betalen als wat ik al 20 jaar doe bij KPN.
En dat er geen dure afkoopsom wordt berekend voor mijn toestel

KPN
    Geachte heer Van Egmond,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Fred
    Ik ben gebeld en er word gezegt dat ze niets voor mij kan doen. Omdat mijn belminuten al zijn terug gezet. Ik wil van mijn lease af, zoals dat ook met de andere klachten hier coulant oplossen. Ik ga hier niet mee akkoord
    KPN
    Geachte heer Van Egmond, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Ik ben tevreden