Opgelost door KPN: te hoge rekening die maar niet terugbetaald wordt. Glasvezelaansluiting.
Details
De klacht
Glasvezelaansluiting zoals schriftelijk vastgelegd zal 35 euro gaan kosten. Bewijs aanwezig. Afgesproken met dhr.Marijn Schuitert die mij er ook een mail over stuurt.Na aansluiting en de acties van mij en monteur die ons waren aangeraden, leek het goed te gaan. Kreeg echter rekening van 95, 96 euro te veel.
die rekening kwam op 1 juli en was meteen afgegeschreven van onze rekening.
Na paar weken wachten , want wellicht wordt het teruggestort, gebeld op 12 augustus.
Aukje Popken meldt ons daardat er inderdaad iets niet klopt. Ze zal het doorgeven en binnen een week zal er met mij contact worden opgenomen door KPN.
Er wordt niet terug gebeld. Daarom bel ik weer op 23 augustus. Dhr.Horsfield zegt eerst dat ik een bedrag terug heb gekregen. Bij mijn ontkenning ziet hij dat het niet klopt. Geen excuus dat er niet is teruggebeld. Ik zit volgens hem "verkeerd in het systeem". Bij volgende rekening moet dat verrekend zijn; anders moet ik terugbellen.Garanderen kan hij niet...
De oplossing
zo snel mogelijk verrekening van het te veel afgeschreven bedrag ad 95,96 euro.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.