Opgelost door KPN: te hoge rekening die maar niet terugbetaald wordt. Glasvezelaansluiting.

Lien

Glasvezelaansluiting zoals schriftelijk vastgelegd zal 35 euro gaan kosten. Bewijs aanwezig. Afgesproken met dhr.Marijn Schuitert die mij er ook een mail over stuurt.
Na aansluiting en de acties van mij en monteur die ons waren aangeraden, leek het goed te gaan. Kreeg echter rekening van 95, 96 euro te veel.
die rekening kwam op 1 juli en was meteen afgegeschreven van onze rekening.
Na paar weken wachten , want wellicht wordt het teruggestort, gebeld op 12 augustus.
Aukje Popken meldt ons daardat er inderdaad iets niet klopt. Ze zal het doorgeven en binnen een week zal er met mij contact worden opgenomen door KPN.
Er wordt niet terug gebeld. Daarom bel ik weer op 23 augustus. Dhr.Horsfield zegt eerst dat ik een bedrag terug heb gekregen. Bij mijn ontkenning ziet hij dat het niet klopt. Geen excuus dat er niet is teruggebeld. Ik zit volgens hem "verkeerd in het systeem". Bij volgende rekening moet dat verrekend zijn; anders moet ik terugbellen.Garanderen kan hij niet...

zo snel mogelijk verrekening van het te veel afgeschreven bedrag ad 95,96 euro.

KPN
    Geachte mevrouw Jorna,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Lien
    Dan wacht ik nog een week....
    KPN
    Geachte mevrouw Jorna,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Lien
    bericht van teruggave geld en er is ook door KPN gebeld. Wel moet ik het bedrag nog op mijn rekening terugzien.

Lien

Ook een klacht indienen over KPN?