Klacht KPN: Te hoog overname bedrag na lease

Klachtnummer
# 46534
Gebruiker
Ge
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Beste KPN,

Na vele jaren klant te zijn geweest vind ik dat jullie na een jaar toestel lease nog een keer willen cashen met de (mogelijke) verkoop van het toestel.

Eerst €455,93 toestel lease betalen en dan nog eens ruim €200 vragen om het toestel over te nemen.

Ik zou het prettig vinden als ze het uitleggen.

Mvg
G van Nistelrooij

De oplossing

Kom met een redelijk overname bedrag

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Nistelrooij,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Nistelrooij, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    Ge
    Datum
    nee, ik ben niet tevreden met de afhandeling, er is een verschil tussen wat ik wil en wat kpn wil doen voor haar klanten.
    jammer.
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Nistelrooij, Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT