Klacht KPN: te hoog overnamen bedrag toestel lease

Klachtnummer
# 71867
Gebruiker
dutchfase
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte

Ik ben al meerder jaren klant bij hi de laatste verlenging van het abbonement is met toestellease. Er is mij verteld dat ik na twee jaar ongeveer 10/15% van de marktwaarde voor me toestel hoef te betalen om hem over te nemen. Marktwaarde op dit moment €249/€300 .
Nu heb ik net contact gehad met hi en te horen gekregen dat ik nog €118 euro voor me toestel moet betalen wat ik schandalig vind aangezien ik al twee jaar dik betaald heb voor dit toestel en hun zich dus nu totaal niet aan hun afspraak houden. Ze willen ook totaal niet mee werken terwijl ik op internet dus meerdere berichten lees dat dit wel passend wordt opgelost. Nu vraag ik HI of zij dit met mij ook passend op willen lossen zodat ik bij mijn oude vertrouwde provider kan blijven???

Met vriendelijke groet
Van der bijl

De oplossing

Passende oplossing voor het bedrag ter overname.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen