Klacht KPN: Te laat terugbetaling na annulering

Klachtnummer
# 272119
Gebruiker
Daniëlle123
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Te late terug betaling na annulering

De oplossing

Mijn geld zsm ontvangen met dagrente

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van der Zanden,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Daniëlle123
    Datum
    Tot op heden geen reactie van kpn inmiddels zijn ww 3 weken verder.
    Ik heb een bestelling geannuleerd en alles is correct afgewikkeld behalve dat ik mijn geld terug krijg... ik heb zelf een credit nota ontvangen.. ook hier krijg ik geen reactie! Wat kan ik verder nog ondernemen????
  3. Auteur
    Daniëlle123
    Datum
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Van der Zanden,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen