Opgelost door KPN: Te late activatie zenderpakket Ziggo sport totaal

Zuijderwijk56

Activatie van zenderpakket Ziggo Sport totaal duurt langer dan de belofte binnen 15 minuten waardoor ik de voor mij belangrijke WK Handbal finale moest missen.

Restitutie van de € 14,99 omdat Kpn in gebreke is met de 15 minuten belofte welke duidelijk op de website word vermeld.

KPN

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

KPN Webcare
    KPN
    Dank voor uw bericht op het Klachtenkompas van de Consumentenbond. Uw klacht gaat over het zenderpakket Ziggo Sport.
    Door de onverwachte doorstroming van de oranje handbaldames was het die dag opeens erg druk met het aanzetten van zenderpakketten. Dat werd versterkt door een verkeerd bericht van Ziggo, zij zouden de wedstrijd gratis "open" zetten maar hebben op het laatste moment dat niet door laten gaan. Dat gaf nog meer druk op het bestelproces.

Ik heb het bedrag voor 1 maand Ziggo Sport aan u vergoed, het bedrag zal op de eerst volgende factuur inzichtelijk zijn.
    Een zenderpakket kunt u 1 x per maand aan en of uit zetten. Dit betekent dat u op 14 januari 2020 het pakket weer kunt uitzetten.

Bij deze sluit ik de klacht en wens ik u hele fijne en sportieve feestdagen!

Wetend u voor nu voldoende te hebben geïnformeerd teken ik,

met vriendelijke groet,
    KPN Webcare

Zuijderwijk56
De oplossing is rechtvaardig en had door de klantenservice direct moeten worden gerestitueerd, waardoor de tussenkomst van de consumentenbond (klachtenkompas) niet nodig geweest en geen negatief beeld voor KPN had geschept.

Ook een klacht indienen over KPN?