Klacht KPN: Te veel in rekening gebracht !

RH

Er is op 30 maart een afspraak ingepland door Kpn voor het laten installeren van het volledig bij Kpn aangevraagde pakket. De gehele installatie is gratis, wij hebben met de monteur afgesproken dat er een draadloze verbinding(netwerk ontvangers) geplaatst mochten worden voor een bedrag van € 50,- nu wordt onze rekening met € 95,- verhoogd waarvan er € 25,- niet getraceerd kunnen worden door Kpn tevens wordt er € 70,- gerekend voor de draadloze vebinding waar door de monteur € 50,- wordt gevraagd onduidelijkheid ten top. Tevens is er door Kpn tot op enkele wijze terug te lezen, althans dat wordt mij telefonische gezegd, wat voor werkzaamheden de monteur heeft uitgevoerd (gespecificeerd) en welke monteur er is geweest ik wil dat graag weten om de monteur om opheldering te vragen voor de gedeclareerde kosten. Wat ik nog het meest erg vond dat mij glashard verteld wordt dat als ik niet betaal voor 21 mei ik gewoon wordt afgesloten, dat noem je nou klantvriendelijk / meedenken.

Opheldering (van de monteur) over de gefactureerde kosten, en een gespecificeerde rekening van de mogelijke kosten.
Tevens dienen de teveel in rekening gebrachte kosten in mindering gebracht te worden op de rekening en ik wil graag een volledig nieuwe factuur ontvangen.
En een meedenkende KPN die niet zijn klant wegzet als zijnde'' u moet betalen'' anders wordt u afgesloten dit terwijl wij notabene nog maar een dikke maand (weer) klant zijn bij KPN dit ligt bij ons/mij heel erg gevoelig ik ben in mijn werk zeer klant gericht en dat verwacht je toch ook van een KPN dit dat volgends eigen zeggen hoog in het vaandel heeft zitten.
Ik wacht u reactie (op korte termijn) af en ga ervan uit dat dit op een nette manier wordt opgelost.

KPN
    Geachte heer Haaksema,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?