Klacht KPN: Te weinig signaal binnen

Langejan62

Al langere tijd storingen,zwart beeld voor aantal sec,tweede tv doet het niet als ik op tv in woonkamer HD zit te kijken ook zijn er al meerdere monteurs geweest die wisten te vertellen dat ik ipv de beloofde 20 MB maar de helft binnen krijgt als signaal .De laatste monteur vertelde me dat ze de aansluiting voor een aantal dagen zouden analyseren en daar dan op terug zouden komen ,nu zijn we maanden verder en heb ik niets meer gehoord van KPN .Ook werd mij verteld dat er specialisten zijn die op zoek gaan naar de aanleiding van al dit ongemak .Graag zou ik dit allemaal eindelijk is geregeld willen hebben daar ik KPN compleetklant ben en een aardig bedrag elke maand betaald voor de diensten van de KPN .Dit loopt nu al een behoorlijke tijd en van de klantenservice wordt ik niet wijzer ,die kunnen alleen maar hun regels volgen (wat ik zeker kan begrijpen) en zeggen ik stuur wel een monteur langs,nu heb ik inmiddels een paar aardige monteurs gehad maar ben met de klacht niet veel wijzer geworden .Ik hoop dat ik hiermee een stapje dichter bij de oplossing ben gekomen met vriendelijke groet D de Rond.

Probleemloos genieten van de KPN storing

Geachte heer De Rond,

Deze klacht is nog in behandeling bij de technische dienst. Zodra er meer bekend is, zal de behandelaar van de reactie weer contact met u opnemen.

Geachte heer De Rond,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?