Klacht KPN: Te weinig signaal binnen

Klachtnummer
# 258449
Gebruiker
Langejan62
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Al langere tijd storingen,zwart beeld voor aantal sec,tweede tv doet het niet als ik op tv in woonkamer HD zit te kijken ook zijn er al meerdere monteurs geweest die wisten te vertellen dat ik ipv de beloofde 20 MB maar de helft binnen krijgt als signaal .De laatste monteur vertelde me dat ze de aansluiting voor een aantal dagen zouden analyseren en daar dan op terug zouden komen ,nu zijn we maanden verder en heb ik niets meer gehoord van KPN .Ook werd mij verteld dat er specialisten zijn die op zoek gaan naar de aanleiding van al dit ongemak .Graag zou ik dit allemaal eindelijk is geregeld willen hebben daar ik KPN compleetklant ben en een aardig bedrag elke maand betaald voor de diensten van de KPN .Dit loopt nu al een behoorlijke tijd en van de klantenservice wordt ik niet wijzer ,die kunnen alleen maar hun regels volgen (wat ik zeker kan begrijpen) en zeggen ik stuur wel een monteur langs,nu heb ik inmiddels een paar aardige monteurs gehad maar ben met de klacht niet veel wijzer geworden .Ik hoop dat ik hiermee een stapje dichter bij de oplossing ben gekomen met vriendelijke groet D de Rond.

De oplossing

Probleemloos genieten van de KPN storing

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer De Rond,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer De Rond,

    Deze klacht is nog in behandeling bij de technische dienst. Zodra er meer bekend is, zal de behandelaar van de reactie weer contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer De Rond,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?