Opgelost door KPN: tegoed afgeschreven dmv sms 9977

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 138318
Gebruiker
Hermien
Datum
4 reacties

Details

De klacht

De afgelopen 2 maanden is er ca. € 60,-- beltegoed van mijn prepaid telefoon afgeschreven door SMS dienst 9977.
Ik had mij daar door een misleidende (NS) reclame voor aangemeld niet wetende dat er per ontvangen sms steeds een bedrag werd afgeschreven.
Ondanks dat ik mijn telefoon uit had staan ging dit toch steeds door.
Ik gebruik de prepaid telefoon nl. alleen om vanuit het buitenland een sms naar mijn moeder te sturen.

De oplossing

Graag ontvang ik van u het beltegoed terug en een blokkade van deze sms dienst(en) zoals 9977

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Kruijt,


    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Hermien
    Datum
    Dank voor uw reactie. Wilt u via email adres hhvanderkruijt@upcmail.nl of via telefoonnummer 06-53815481 naar mij reageren? Het betreffende prepaid telefoonnummer heb ik uitgezet, omdat het beltegoed op is.
  3. Auteur
    Hermien
    Datum
    Kpn heeft telefonisch contact opgenomen en toegezegd de € 60,- over te maken op mijn rekening en het nummer 9977 te blokkeren. Ik ben zeer tevreden over de snelle afhandeling van mijn klacht en de manier waarop KPN heeft gereageerd.
    Ik wacht nog even de bijschrijving af en zal dan de klacht sluiten.
  4. Auteur
    Hermien
    Datum
    Vandaag is het toegezegde bedrag van € 63,- op mijn rekening bijgeschreven.
    Nogmaals complimenten over de manier waarop en de snelheid van afhandeling van mijn klacht voor KPN.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hermien
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen