Opgelost door KPN: tekortkoming kpn toestel
Details
Klacht
Het gaat om het product kpn mobiele telefoon met gebruik van een kpn 400 toestel.
Mijn toestel was onbruikbaar omdat zowel de telefoonfunctie als de whatsapp als de sms-functie waren uitgevallen omdat het interne geheugen van het toestel vol was.
Ik ben met het toestel naar twee kpn-winkels gegaan
In beide winkels werd beaamd dat dit een bekend probleem is bij dit toestel maar dat de kpn hier niets aan kon doen omdat de apps van kranten etc te groot zouden zijn geworden.
Dit zou niet te corrigeren zijn en het geheugen zou niet te schonen zijn.
Kpn was niet bereid om met een oplossing te komen of het abonnement te beëindigen.
Het enige aanbod was een nieuw abonnement, weer voor een periode van twee jaar, ingaande na het aflopen van het huidige abonnement.
Daar hoort dan een nieuw toestel bij met een grotere geheugencapaciteit.
Gewenste oplossing
groter intern geheugen of kostenloze beëindiging van het abonnement.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.