Klacht KPN: Telefonisch een abonnement aangesmeerd, niet meer terug te draaien.

Klachtnummer
# 54902
Gebruiker
Diana
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn moeder, die aan schizofrenie lijd werd constant gebeld door kpn. In haar hele leven heeft ze nooit een pc of internet gehad. Kpn heeft haar nu telefonisch een, gezien haar budget peperduur abonnement aangesmeerd met smartphone voor de duur van maar liefst 2 jaar. Ik ben zo ongelooflijk kwaad, het lijkt me duidelijk dat kpn heel goed door had dat ze er niets van snapte. Wifi stond aan, bluetooth en telefonisch internet. Ze dacht dat ze een wachtwoord moest invoeren om op internet te kunnen, en een antivirus heeft ze nog nooit van gehoord. Het enige wat ze op internet zou willen doen is zo nu en dan de site van haar vrijwilligerswerk bezoeken. Ik zei dat ze direct moest bellen om te annuleren. Ze is niet verplicht een reden te geven maar die kerel aan de telefoon bleef maar door hameren waarom ze eerst akkoord was gegaan, om vervolgens te vertellen dat ze binnen 7 dagen had moeten annuleren. Behoorlijk schofterig vind ik persoonlijk.

De oplossing

Contract ontbinden.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Martens,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Martens, KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres, postcode, woonplaats en telefoonnummer gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen