Klacht KPN: Telefonisch een samsung galaxy s5 besteld

Steinvoort

Gisteren 16-09-2015 een toestel besteld bij een verlenging met ordenummer 22080768.
De medewerker van de klanten service gaf aan dat het betreffende toestel goed leverbaar zou zijn en de volgende dag afgeleverd zou worden.
Echter vrij snel na de bestelling kwam er een email binnen dat de bestelling vertraging op zou lopen omdat het toestel niet leverbaar zou zijn, vervolgens de klantenservice opgebeld en gevraagd hoe dit nou kan.. volgens de medewerker van de klanten service zat en een foutje in het systeem en was het het best om de volgende dag weer te bellen dan zou er meer duidelijkheid zijn over de levertijd.

volgende dag bleek de levertijd onbekend. Er werd een alternatief geboden in de vorm van hetzelfde toestel echter in plaats van goud kleurige een witte, want wit zou RUIM op voorraad zijn. vrij snel na deze bestelling weer een mailtje dat ook dit toestel niet meer op voorraad was levertijd tevens onbekend.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Oogjes,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Oogjes,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?