Klacht KPN: Telefonisch een samsung galaxy s5 besteld

Klachtnummer
# 129119
Gebruiker
Steinvoort
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Gisteren 16-09-2015 een toestel besteld bij een verlenging met ordenummer 22080768.
De medewerker van de klanten service gaf aan dat het betreffende toestel goed leverbaar zou zijn en de volgende dag afgeleverd zou worden.
Echter vrij snel na de bestelling kwam er een email binnen dat de bestelling vertraging op zou lopen omdat het toestel niet leverbaar zou zijn, vervolgens de klantenservice opgebeld en gevraagd hoe dit nou kan.. volgens de medewerker van de klanten service zat en een foutje in het systeem en was het het best om de volgende dag weer te bellen dan zou er meer duidelijkheid zijn over de levertijd.

volgende dag bleek de levertijd onbekend. Er werd een alternatief geboden in de vorm van hetzelfde toestel echter in plaats van goud kleurige een witte, want wit zou RUIM op voorraad zijn. vrij snel na deze bestelling weer een mailtje dat ook dit toestel niet meer op voorraad was levertijd tevens onbekend.

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Oogjes,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Oogjes,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen