Opgelost door KPN: Telefonisch kortingsafspraak wordt niet nagekomen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 525333
Gebruiker
Dik van der Linden
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Komt telefonische afspraak niet na.
Heb een duidelijke opname van het gesprek. KPN boort me in eerste instantie €50 door de neus waar na een half uur durend telefoongesprek nog €25,00 van over is. Als ik vraag waar en hoe ik kan klagen krijg ik daar geen antwoord op. Heb ik ook opname van.
Ik ga ze aanpakken. Dit is de zoveelste keer dat ze een afspraak niet nakomen.

De oplossing

Afspraak nakomen.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van der Linden,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van der Linden,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dik van der Linden
Datum
Uiteindelijke oplossing
Gaan alsnog de afspraak nakomen. Het is nog niet gebeurt maar daar gaan we maar vanuit.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen