Klacht KPN: Telefoon besteld maar krijg geen antwoord wanneer hij bezorgd.

martijnlether

Ik heb vrijdagochtend vroeg een nieuwe telefoon besteld via de website van Kpn. Hierop wordt gecommuniceerd dat de telefoon de volgende dag in huis is. Mooi dacht ik dan bestel ik hem online en heb ik mijn telefoon sneller in huis dan dat ik pas zondag bij een fysieke winkel de telefoon had gehaald ivm mijn eigen werk.
Nu geeft de persoonlijke inlogpagina van Kpn aan dat mijn telefoon verzonden is maar de track and trace code die ze mij toesturen werkt niet en geeft geen informatie. Zowel afgelopen zaterdag (5 oktober) als vandaag (7 oktober) krijg ik via de klantenservice een onervaren medewerker aan de telefoon die met zijn baas moest overleggen omdat hij er geen antwoord op had. en elke keer kreeg ik te horen dat zij het ook niet wisten en dat ik nog maar even moet wachten en opnieuw bellen geen zin had want zijn collega zou dan het zelfde vertellen... Dit vind ik geen doen op deze manier. eerst wordt 1 dag levertijd gecommuniceerd en als dat niet gehaald wordt wordt je niet op de hoogte gebracht en moet je zelf gaan bellen en als je dan gaat bellen wordt je afgewimpeld met "geen idee en wacht u nog maar eventjes en bel ons niet meer...

Een duidelijk antwoord van wanneer ik concreet mag verwachten wanneer mijn telefoon bezorgd wordt. Als dit antwoord kennelijk niet gegeven kan worden dan graag order online annuleren zodat ik mijn telefoon in een fysieke winkel kan afhalen

KPN

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

KPN Webcare
    KPN
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over KPN?