Opgelost door KPN: Telefoon binnen 2 weken defect en geen service.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 535714
Gebruiker
Rens
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben nooit ontevreden geweest over KPN, tot vandaag. Ik heb 1 week geleden een nieuwe iphone 12 besteld met een verlenging. Ik heb de verlenging telefonisch afgehandeld en een extra verleng korting kregen.

Nu zie ik na 1 week dat de lijm al los begint te laten op de achterkant, dus dat ik een lelijke vlek heb. Kan gebeuren.

Ik KPN gebeld en de heer zei dat ik direct naar de winkel moest gaan en dat ze hem daar zouden ruilen. Ik kom aan in de winkel en daar zeiden ze dat het sinds vandaag niet meer kan, omdat ze een nieuw kassa systeem hebben. Ze moeten hierdoor dus mn huidige verlenging annuleren en een nieuwe maken, alleen zij kunnen de korting niet geven(al heel bizar).

Ik bel weer terug naar de klantenservice om te vertellen dat mn telefoon stuk is en ik word direct onderbroken ''Meneer daarmee kunt u het beste naar de winkel''. Nadat ik mijn eerdere ervaring heb uitgelegd wordt mij verteld dat ik het toestel dan maar terug moet sturen en dat ik 2 weken moet wachten alvorens ik een nieuw toestel zal ontvangen. Op deze simpele vraag had de dame letterlijk 30 minuten nodig om te beantwoorden, ik stond al die tijd netjes in de wacht.

Op mijn vraag of ik hem in de winkel niet kon ruilen en dat de winkelmedewerker kon verifiëren dat mijn toestel ook echt defect is kon allemaal niet. Ik moet hem echt terugsturen.

Conclusie is dat alle facetten van de KPN dus niet samenwerken, personeel het ook eigenlijk niet weet en ik dus van het kastje naar de muur ben gestuurd met 2 weken wachten als uitkomst. Het toestel is overigens zelf nog geen eens 2 weken oud.

Ik heb besloten mijn verlenging te annuleren en ben van plan afscheid te nemen van KPN, zodra mijn contract afloopt. Wat een absurditeit. Overigens ben ik door de heer die mijn annuleren heeft geregeld wel echt uitstekend en vriendelijk geholpen. Geen blaam naar hem.

De oplossing

Wellicht dat ik wil blijven na een oprechte excuses en oplossing.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Wijngaarden,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van Wijngaarden,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rens
Datum
Uiteindelijke oplossing
Met alle respect, ik ben heel vriendelijk geholpen inderdaad door jullie collega. Maar voor mij persoonlijk is het pas opgelost wanneer het werkelijk case closed is. Ik heb de telefoon dinsdag retour gestuurd, ik zag via Post-NL dat jullie hem ook hebben ontvangen. Pas wanneer dat ik van jullie reactie krijg, dat het ook in jullie systeem verwerkt is dat jullie hem hebben ontvangen is het voor mij case closed.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen