Opgelost door KPN: Telefoon binnen 2 weken defect en geen service.

sad Opgelost
Rens

Ik ben nooit ontevreden geweest over KPN, tot vandaag. Ik heb 1 week geleden een nieuwe iphone 12 besteld met een verlenging. Ik heb de verlenging telefonisch afgehandeld en een extra verleng korting kregen.

Nu zie ik na 1 week dat de lijm al los begint te laten op de achterkant, dus dat ik een lelijke vlek heb. Kan gebeuren.

Ik KPN gebeld en de heer zei dat ik direct naar de winkel moest gaan en dat ze hem daar zouden ruilen. Ik kom aan in de winkel en daar zeiden ze dat het sinds vandaag niet meer kan, omdat ze een nieuw kassa systeem hebben. Ze moeten hierdoor dus mn huidige verlenging annuleren en een nieuwe maken, alleen zij kunnen de korting niet geven(al heel bizar).

Ik bel weer terug naar de klantenservice om te vertellen dat mn telefoon stuk is en ik word direct onderbroken ''Meneer daarmee kunt u het beste naar de winkel''. Nadat ik mijn eerdere ervaring heb uitgelegd wordt mij verteld dat ik het toestel dan maar terug moet sturen en dat ik 2 weken moet wachten alvorens ik een nieuw toestel zal ontvangen. Op deze simpele vraag had de dame letterlijk 30 minuten nodig om te beantwoorden, ik stond al die tijd netjes in de wacht.

Op mijn vraag of ik hem in de winkel niet kon ruilen en dat de winkelmedewerker kon verifiëren dat mijn toestel ook echt defect is kon allemaal niet. Ik moet hem echt terugsturen.

Conclusie is dat alle facetten van de KPN dus niet samenwerken, personeel het ook eigenlijk niet weet en ik dus van het kastje naar de muur ben gestuurd met 2 weken wachten als uitkomst. Het toestel is overigens zelf nog geen eens 2 weken oud.

Ik heb besloten mijn verlenging te annuleren en ben van plan afscheid te nemen van KPN, zodra mijn contract afloopt. Wat een absurditeit. Overigens ben ik door de heer die mijn annuleren heeft geregeld wel echt uitstekend en vriendelijk geholpen. Geen blaam naar hem.

Wellicht dat ik wil blijven na een oprechte excuses en oplossing.

KPN
    Geachte heer Van Wijngaarden,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Van Wijngaarden,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Rens
Met alle respect, ik ben heel vriendelijk geholpen inderdaad door jullie collega. Maar voor mij persoonlijk is het pas opgelost wanneer het werkelijk case closed is. Ik heb de telefoon dinsdag retour gestuurd, ik zag via Post-NL dat jullie hem ook hebben ontvangen. Pas wanneer dat ik van jullie reactie krijg, dat het ook in jullie systeem verwerkt is dat jullie hem hebben ontvangen is het voor mij case closed.

Ook een klacht indienen over KPN?