Klacht KPN: Telefoon gestolen en KPN annuleert mobiel abbonement terwijl de telefoon al betaald is

Monti

Klacht al eerder gemeld hier maar omdat ik dacht dat ik dan eindelijk mijn telefoon zou krijgen na bijna 2 maanden niet meer gereageerd. In het kort telefoon gestolen bij post nl na veel getouwtrek zou ik 2 weken geleden al mijn telefoon krijgen. Ik kon het bij een pick-up point ophalen krijg 2 keer het bericht bestelling geannuleerd. Weer gebeld met KPN het pick-up point wilde niet tekenen dus terug naar KPN. Uiteindelijk afgesproken dat het naar de KPN winkel in Dordrecht zou gaan en ik het daar kon oppikken. Niet dus!! Vandaag maar weer eens gebeld met KPN en heel de bestelling hebben zij geannuleerd en moest maar een nieuw abbonement afsluiten in een KPN winkel.
Stijlloos geen andere woorden voor 2 maanden aan het lijntje gehouden €129 bijbetaald voor het toestel en dan gewoon zeggen we hebben het geannuleerd. Wat een stelletje onbenullen daar bij KPN en met name de onbeschofte klantenservice.

Zo snel mogelijk mijn geld terugstorten en misschien nog een verontschuldiging voor se onprofessionele manier waarop je hier wordt behandeld .

Monti
    Nog steeds geen telefoon vandaag maar weer eens gebeld blijkt alles te zijn geannuleerd. Of dat ik even naar de KPN winkel een nieuw abbonement wil komen afsluiten. Nou na 2 maanden wachten en dan gewoon alles annuleren lekker makkelijk ik wil gewoon zo snel mogelijk mijn €129 terug die ik heb bijbetaald voor het toestel helaas kan ik mijn internet en vaste telefonie niet opzeggen want ik zit met een zaak maar ben helemaal klaar met KPN wat een onprofessioneel bedrijf is dit .
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Wijnhamer,