Opgelost door KPN: telefoon heeft 7 maanden niet gewerkt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 33670
Gebruiker
daniel r
Datum
3 reacties

Details

De klacht

KPN heeft er 7 maanden over gedaan om mijn telefoonlijn werkend te krijgen. Er zijn verschillende bezoeken van monteurs en tientallen emails over heen gegaan. Ze zijn na 7 maanden bereid om 10 euro per maand vergoeding te betalen voor een niet werkende service. Mijn alle-in abonnement is 68 euro per maand. Ik vind dit een belachelijk laag bedrag voor iets waarvoor ik ruim betaald heb maar niet werkt en waardoor ik ook andere kosten heb moeten maken.

De oplossing

Een eerlijker vergoeding voor geleden schade en niet werkende service. Een bedrag van 20 euro per maand lijkt mij redelijk

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Ruiter,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Ruiter,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    daniel r
    Datum
    KPN heeft mij gebeld en ingestemd met mijn voorstel voor de afhandeling. Prima en snel opgepakt door KPN.
    Jammer dat het via deze route moest en niet direct door de service medewerker kon worden afgehandeld.
    Verder een pluim voor KPN voor de afhandeling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
daniel r
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen