Klacht KPN: Telefoon is nooit bezorgd en KPN weet ook niet wanneer dit gebeurd.

Rene

Telefoon bij mijn nieuwe abo besteld. Levering zou 31 aug plaats vinden. Echter postnl is pakket blijkbaar kwijt. Nu meerdere keren contact gehad. Maar ze doen er niks aan behalve wachten op Postnl. Dus nu is hun probleem met postnl mijn probleem. Vrijdag nog contact met klachten afdeling gehad. Die zouden kijken of de order geannuleerd kon worden en ik tegen de zelfde voorwaarden in de winkel terecht kon om mijn telefoon meteen mee te nemen. Echter nooit meer iets gehoord en als je belt weten ze van niks. Enige wat de medewerker kan zeggen is u heeft toch een telefoon. Maar mijn abo gaat straks wel in terwijl ik mijn product voorlopig niet heb.

Verder blijft het natuurlijk vreemd dat als je een aanbieding aan de telefoon/per mail krijgt die sowieso niet kan afsluiten in de winkel. Dan wil je meteen een telefoon meenemen en dan moet het alsnog per post. Maandlasten scheelde dan 7 euro per maand.

Ik zou graag zsm mijn nieuwe telefoon ontvangen of het liefst ophalen. Want ik betaal er nu ook voor maar heb niks. KPN kan hier niet mijn probleem van maken. Dit moeten zij onderling met postnl oplossen.

KPN
    Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de melding verder af te handelen.

Met vriendelijke groet, KPN Webcare

Rene
nog geen oplossing: Telefoon nog zoek. KPN neemt klacht pas veel later in behandeling. Geven geen termijn wanneer er een oplossing verwacht kan worden. Daarbij ook aangegeven dat als ze alsnog volgende week proberen te leveren de zending retour afzender gaat omdat er niemand thuis is. Er word niet aan gegeven wat er dan gebeurd. Ze zouden kijken of mijn bestelling geannuleerd kon worden en ik een nieuwe kon doen. Dit kan volgens KPN niet. Echter de zending is nu bijna 14 dagen te laat. Bestelling is 29 augustus gedaan. ik ben niet geinformeerd over de wet koop of afstand en de leveringstermijn daarin. Volgens KPN is mijn contract niet opzegbaar. Volgens de wet wel. Een leen toestel hoef ik niet omdat ik mijn bestelling gewoon wil opzeggen als deze niet voor vrijdag word geleverd. KPN laat je gewoon in het ongewis zitten en helpen je helemaal niet. Proberen je alleen maar af te wimpelen met het excuss dat ik geduld moet hebben.

Ook een klacht indienen over KPN?