Klacht KPN: Telefoon kapot

Robert-janmaartense

Ben dus naar de Apple store in Amsterdam geweest en daar heb ik mijn telefoon laten uitlezen. daar kwam uit dat er een hardware fout in de telefoon zit. omdat ik op 10 februari een afspraak had was ik net te laat voor een vergoeding van apple(1 jaar Apple garantie). daar werd gezegd je moet naar een Hi filiaal om de telefoon om te ruilen. Toen ben ik naar filiaal Amsterdam geweest daar werd gezegd ''je moet naar Hilversum, om een nieuwe Iphone op te halen. Uiteindelijk in Hilversum werd er gezegd dat kan niet zomaar. het moet eerst worden opgestuurd daarna wordt er bepaald hoe en wat. ik ben weer terug geweest bij hi met mijn contract. Hi heeft het opgestuurd naar e-repair. via www.e-repair.nl kon ik mee kijken wat er met het toestel gebeurd en wat er is uit gekomen. bij de Apple gaven ze duidelijk aan dat er een hardware fout in zit ik heb het namelijk op papier bevestigd gekregen en bij hi is er opeens niks aan de hand!! terwijl Apple zei dat ik een nieuwe telefoon zou krijgen.

De gewenste oplossing is voor mij een nieuwe telefoon die wel werkt. Apple heeft duidelijk gezegd dat de Iphone 5s space gray 16gb een hardware fout heeft. Apple heeft dan ook op papier aangegeven dat er een defect in de telefoon zit.
ik hoop dat Hi/Kpn mij een nieuwe iphone 5s space gray 16 gb geeft om zo nog meer problemen te voorkomen.

Ook een klacht indienen over KPN?