Opgelost door KPN: Telefoon lease

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 49807
Gebruiker
Sharmaynesturmans
Datum
1 reactie

Details

De klacht

20 maanden geleden een extra abonnement afgesloten op mijn naam.
Ik heb dit in de winkel in Heerlen gedaan.Ik vroeg of de telefoon wat ik erbij zou krijgen na 2 jaar van mij zou zijn.
De jongeman antwoordde ja en ik vertrouwde hem op zijn woord.
Nu is het zo dat ik per 4-2-2014 mijn abonnement verlengd heb en dan zie ik opeens een retour envelop in de bus liggen dat ik de telefoon Blackberry bold 9900 moet terug sturen of als ik de telefoon wil houden 101.93 moet betalen.
Omdat ik begin 2013 een aanbod kreeg om goedkoop een iphone te kunnen overnemen in mijn vriendenkring heb ik juist om de reden dat ik ervan overtuigd was de Blackberry van mij zou zijn ingeruild voor een iphone.
Klantenservice gebeld maar die zegt ook dat het een lease contract is en getekend is getekend. Nu ben ik dus verplicht om die 101.93 te betalen.
Schandalig omdat we al jaren klant zijn bij hi, en hier nooit problemen mee hebben gehad.

De oplossing

Het bedrag van 101.93 word omstreeks 26-02-2014 afgeschreven van mijn rekening.
Als het voor die datum opgelost zou kunnen zijn, zou ik willen dat het niet van mijn rekening afgeschreven word.
Word deze klacht na die datum opgelost dan had ik graag dat geld terug.
Wij vertrouwde die jongeman in de winkel in Heerlen bij hi en gingen van zijn informatie uit wat achteraf niet klopt.
Hij werkte er pas 20 maanden geleden want hij werd nog geholpen of ingewerkt door een collega die af en toe mee keek.

1 reactie

  1. Auteur
    Sharmaynesturmans
    Datum
    Toppie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sharmaynesturmans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen