Opgelost door KPN: Telefoon met onregelmatig bereik wordt niet vervangen

DavidvH

In februari 2017 bij KPN XL in Son een Samsung Galaxy S7 gekocht.
Na de zomer hadden we onregelmatig geen bereik, zowel met bellen als met internet.
In november heeft de KPN het toestel opgestuurd. Na 2 weken kregen we het toestel terug met nieuwe updates en het probleem zou verholpen moeten zijn. Binnen enkele dagen constateerde wij dat het probleem niet was verholpen en op advies van de KPN hebben wij het toestel 2 keer rechtstreeks naar Samsung gestuurd.
Binnen een paar dagen was het toestel terug en "ondanks dat men er een half uur aan had gewerkt" werd het probleem niet geconstateerd.
We hebben twee keer een nieuwe sim-kaart van de KPN gehad, maar ook dat hielp niet.
Ook is het toestel een keer geïnstalleerd met een andere "schone" android account, maar het probleem bleef.
In januari werd in de winkel gezegd dat het toestel echt nog een keer moest worden opgestuurd, dan zou er speciaal naar gekeken worden en als dat niets zou opleveren dan zouden wij een nieuw toestel krijgen.
Het toestel kwam, zonder constatering van de gebreken, na een week terug.
De manager werd erbij gehaald en hij beloofde dat er een oplossing zou komen.
Afgelopen dinsdag belde de manager ons op met de mededeling dat de KPN niets doet. Doordat het probleem niet door de technici is geconstateerd (wat onmogelijk is met een probleem dat onregelmatig opspeelt!) kunnen zij niets doen. Wij worden dus niet geloofd!

Het toestel is gekocht bij KPN XL. Zij hebben 6 keer de gelegenheid gehad om het probleem op te lossen. Wij verwachten een ander (nieuw) toestel.

KPN
    Geachte heer Van Harten,

KPN Klantenreacties CMT
    DavidvH
    KPN heeft direct gereageerd en een nieuw toestel besteld, zonder enige discussie!
    Waarom kan dat nu wel? Het zou fijn zijn als de KPN de managers van de winkels wat serieuzer zou nemen door hen ook de mogelijkheid te geven om samen met de klant tot een oplossing te komen.
    Groeten,

DavidvH
Oude telefoon is omgeruild voor een nieuwe!

Ook een klacht indienen over KPN?