Klacht KPN: Telefoon opgestuurd niet ontvangen!

Klachtnummer
# 45233
Gebruiker
DBO
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na 2 jaar 2 abonnementen bij Hi te hebben gehad, kreeg ik bericht dat ik mijn abonnementen mocht verlengen.
Op 29-10 heb ik de telefoons (aangezien het lease-toestellen waren) in de envelop op de post gedaan.
Na ruim een maand van Hi bericht gekregen dat de telefoons nog niet ontvangen zijn, ene Erik geeft aan nog even af te wachten omdat er wel vaker iets verkeerd gaat bij de Post.
Nu opnieuw een maand later bericht van Hi dat bij de volgende incasso de toestellen (144,- p.s. + boete €25,- p.s.) worden afgeschreven van mijn rekening.

Ik heb vandaag contact gehad met Hi, deze geven aan niets te kunnen doen en dat ik het maar met PostNL moet uitzoeken aangezien ik geen bewijs heb dat het pakket verstuurd was.

De oplossing

Creditering volledige bedrag of een tegemoetkoming in het te betalen bedrag (ruim €330,-), ik kan er tenslotte niets aan doen dat de telefoons kwijt zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    DBO
    Datum
    Oke, ik wacht uw reactie af. Dank voor de ontvangstbevestiging.

Ook een klacht indienen over KPN?