Opgelost door KPN: Telefoon plotseling afgesloten.

content Opgelost
L. Ebbers

Vaste telefoon van mijn moeder in het verpleeghuis is opeens afgesloten. Dit is gebeurt nadat een monteur ee experiabox voor een andere bewoner had aangesloten.

Al eerder toen mijn moeder in het verpleeghuis kwam wonen heeft het veel moeite gekost om dit te regelen bij de KPN.

Mijn moeder heeft de telefoon nodig om contact te hebben met familie. Ze kan niet omgaan met een mobiele telefoon

De telefoon moet zo snel mogelijk weer worden aangesloten. Mijn moeder is afhankelijk van de telefoon voor de contacten met de buitenwereld. Het nummer moet behouden blijven.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Ebbers,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Ebbers,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.

De behandelaar van deze reactie heeft nog gegevens nodig van de naam en adres gegevens van uw moeder, zodat hij het probleem kan oplossen.
    Hij verzoekt u contact met hem op te nemen.U kunt hem rechtstreeks telefonisch benaderen via 070-343 21 37.

KPN Klantenreacties CMT

L. Ebbers
    Inmiddels gaat de telefoon over, maar mijn de verbinding komt niet tot stand op de kamer van mijn moeder. Er zou een monteur worden gestuurd om dit probleem te verhelpen. Is de monteur inmiddels al geweest? Het probleem is immers ontstaan nadat een monteur van KPN een experiabox voor een andere bewoner ging aansluiten. Volgens het verpleeghuis zou dit worden terug gezet naar de oude situatie, maar dat is volgens mij nog niet gebeurd. Het kan toch niet zo zijn dat eenlopend abonnement wordt afgesloten voor een nieuwe abonnee?Mijn moeder heeft al sinds vrijdag geen mogelijkheden om te bellen. Haar enige contact met de buitenwereld.
    L. Ebbers
    De aansluiting doet het weer. Graag de te veel betaalde abonnementskosten retour.
    L. Ebbers

Ook een klacht indienen over KPN?