Opgelost door KPN: Telefoon Samsung A5 vochtschade

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 194307
Gebruiker
A
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ik heb mijn telefoon ter reparatie aangeboden
Na +- 10 dagen kwam hij terug , niet gerepareerd met de vermelding vocht schade
En dat ik maar een andere kon kopen en die verhalen op de inboedelverzekering
In de KPN winkel kon ik geen verhaal halen , ik heb duidelijk gezegd dat ik er niet met eens was . Dus toen ben ik op site bij KPN gaan zoeken bij klachten . Het resultaat was een mail sturen . Het antwoord was dat ze me niet konden helpen . Diverse keren gebeld .
Daar konden ze mij vertellen om terug te gaan naar de KPN winkel , zij zijn bevoegd om de klacht door te sturen , de boodschap was dat ik gebeld zou worden
Dat is ook gebeurd , en die mevr. heeft navraag gedaan naar de foto's die bij de reparatie hoorden . Maar het resultaat was toch vocht schade
Mijn telefoon is niet in het water gevallen/niet nat geregend/niet in een vochtige ruimte gelegen ???? hoezo vocht schade dat zij ik tegen die mvr . , en die zou de klacht weer door sturen naar iemand die bevoegd is

Gewenste oplossing

Een reparatie of een andere telefoon
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Den Tek,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    A
    Datum
    Bedankt voor de snelle reactie
    Ik wacht af
    Gr A. den Tek
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Den Tek,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT


  4. Auteur
    A
    Datum
    KPN heeft het abonnement met een half jaar verkort en nu kan ik mijn abonnement oversluiten met een nieuwe telefoon

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen