Opgelost door KPN: Telefoon Samsung A5 vochtschade
Details
Klacht
Ik heb mijn telefoon ter reparatie aangebodenNa +- 10 dagen kwam hij terug , niet gerepareerd met de vermelding vocht schade
En dat ik maar een andere kon kopen en die verhalen op de inboedelverzekering
In de KPN winkel kon ik geen verhaal halen , ik heb duidelijk gezegd dat ik er niet met eens was . Dus toen ben ik op site bij KPN gaan zoeken bij klachten . Het resultaat was een mail sturen . Het antwoord was dat ze me niet konden helpen . Diverse keren gebeld .
Daar konden ze mij vertellen om terug te gaan naar de KPN winkel , zij zijn bevoegd om de klacht door te sturen , de boodschap was dat ik gebeld zou worden
Dat is ook gebeurd , en die mevr. heeft navraag gedaan naar de foto's die bij de reparatie hoorden . Maar het resultaat was toch vocht schade
Mijn telefoon is niet in het water gevallen/niet nat geregend/niet in een vochtige ruimte gelegen ???? hoezo vocht schade dat zij ik tegen die mvr . , en die zou de klacht weer door sturen naar iemand die bevoegd is
Gewenste oplossing
Een reparatie of een andere telefoon- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.