Klacht KPN: telefoon verdeelkast verplatsen

Klachtnummer
# 145389
Gebruiker
bekkie
Datum
4 reacties

Details

De klacht

ik kan niet de juiste mensen aan de telefoon krijgen van kpn
die mij kunnen vertellen of een zeer klein anologge telefoon kastje 2 meter kan worden verplaatst
ik krijg steeds een ander telefoon nr waar ik heen moet bellen maar de mensen die daar werken kunnen mij steeds niet helpen

De oplossing

wat ik graag zal willen weten is of het kastje verplaatst kan worden
kan gewoon mijn eigen grond blijven alleen 2 meter verder
of als het kastje niet meer in gebruik is ik het zelf mag verwijderen

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Bekkie,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    bekkie
    Datum
    ik ben vorige week netjes door kpn gebeld dat de afdeling die er over gaat mij zal bellen

    op dit moment wacht ik nog steeds op een telefoontje van ze
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Bekkie,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Bekkie,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen