Opgelost door KPN: telefoon werkt al vanaf 3 oktober niet

# 191984
veerman

3 oktober overgestapt van kpn ondernemerspakket naar kpn alles in een particulier op advies van kpn (ivm toevoeging tv aan pakket). Kpn gaf bij omzetten aan dat dit geen enkele problemen zou geven. Sinds de installatie op 3 oktober zijn wij telefonisch onbereikbaar. Inmiddels uren in de wacht en meerdere medewerkers gesproken die het probleem zouden oplossen en mij zouden terugbellen. Tot op heden ondanks klachtmail hebben zij nog steeds niets laten horen. ZEER SLECHTE SERVICE. KPN laat iets van je horen. Zo ga je toch niet met trouwe klanten om?

Een aangesloten telefoon die werkt!!!

KPN
    Geachte heer Veerman,

KPN Klantenreacties CMT
    veerman
    Ik wacht al vanaf 3 oktober jl. op een reactie. Maar er wordt nu juist niet gereageerd!
    veerman
    Inmiddels ontelbare medewerkers gesproken (zelf contact opgenomen). Nog geen reactie van KPN. Ruim 2 uur per telefoongesprek. De medewerkers van KPN geven aan dat zij dit product nooit aan ons hadden mogen aanbieden. Het is namelijk niet mogelijk voor KPN om een zakelijk nummer om te zetten naar de particuliere afdeling van KPN. Feit blijft dat wij al 4 weken telefonisch onbereikbaar zijn als zakelijke klant. Een advocaat inschakelen voor een oplossing en schadevergoeding lijkt de enige weg.
    KPN
    Geachte heer Veerman,

KPN Klantenreacties CMT
    veerman
    Eindelijk telefoon! En enkele dagen later ook een telefoontje van de KPN (nav reactie op klachtenkompas) om excuses aan te bieden voor de gang van zaken. Excuses aanvaard.

veerman

Ook een klacht indienen over KPN?