Opgelost door KPN: telefoon werkt al vanaf 3 oktober niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 191984
Gebruiker
veerman
Datum
5 reacties

Details

De klacht

3 oktober overgestapt van kpn ondernemerspakket naar kpn alles in een particulier op advies van kpn (ivm toevoeging tv aan pakket). Kpn gaf bij omzetten aan dat dit geen enkele problemen zou geven. Sinds de installatie op 3 oktober zijn wij telefonisch onbereikbaar. Inmiddels uren in de wacht en meerdere medewerkers gesproken die het probleem zouden oplossen en mij zouden terugbellen. Tot op heden ondanks klachtmail hebben zij nog steeds niets laten horen. ZEER SLECHTE SERVICE. KPN laat iets van je horen. Zo ga je toch niet met trouwe klanten om?

De oplossing

Een aangesloten telefoon die werkt!!!

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Veerman,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    veerman
    Datum
    Ik wacht al vanaf 3 oktober jl. op een reactie. Maar er wordt nu juist niet gereageerd!
  3. Auteur
    veerman
    Datum
    Inmiddels ontelbare medewerkers gesproken (zelf contact opgenomen). Nog geen reactie van KPN. Ruim 2 uur per telefoongesprek. De medewerkers van KPN geven aan dat zij dit product nooit aan ons hadden mogen aanbieden. Het is namelijk niet mogelijk voor KPN om een zakelijk nummer om te zetten naar de particuliere afdeling van KPN. Feit blijft dat wij al 4 weken telefonisch onbereikbaar zijn als zakelijke klant. Een advocaat inschakelen voor een oplossing en schadevergoeding lijkt de enige weg.
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Veerman,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    veerman
    Datum
    Eindelijk telefoon! En enkele dagen later ook een telefoontje van de KPN (nav reactie op klachtenkompas) om excuses aan te bieden voor de gang van zaken. Excuses aanvaard.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
veerman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen