Opgelost door KPN: Telefoonabonnement aanbieden met onjuiste informatie.

vaatwasser

Op 17-04-2017 bij mobiel.nl een telefoon (ter waarde van € 196), samen met een KPN abonnement besteld voor € 17,50 per maand. Op het aanvraagformulier stond niet vermeld dat dit bedrag alleen bestemd was voor klanten van KPN die tenminste 2 producten bij KPN hebben afgenomen. Ik heb zelfs het vakje aangekruist van GEEN KPN-klant. Tevens heb ik het vakje van aanvullende bundels NIET aangekruist.
Toevallig was ik wel klant van KPN met een alles-in-1-pakket.
Omdat ik nu het alles-in-1-pakket heb opgezegd moet ik ineens € 22,50 abonnementskosten per maand betalen. Hierop met de klantenservice van KPN gebeld. Men deelde mij mede dat ik geen € 5,-- korting meer kreeg op dit telefoonabonnement. Ik moest mij maar wenden tot mobiel.nl, want men had mij onjuiste informatie verstrekt.
Mobiel.nl deelde mij vervolgens mede dat KPN correct handelde, omdat er daadwerkelijk minimaal twee aansluitingen moeten zijn, want anders kreeg de klant geen korting.
Ik vind dit misleiding. Ik kan mij daarom niet aan de indruk onttrekken dat KPN op deze wijze klanten wil vasthouden door hen zogenaamde korting te geven en nadien weer aftrekken als je bij KPN weggaat.

Voor de resterende contractduur € 17,50 abonnementskosten betalen.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Hebels,

KPN Klantenreacties CMT

vaatwasser

Ook een klacht indienen over KPN?