Opgelost door KPN: telefoonabonnement opdringen aan oude mensen

Anne H.

Beste KPN, mijn 88-jarige gehandicapte moeder is afgesneden van het alarm en telefoon omdat u haar abonnement van analoog naar digitaal heeft overgezet. Heel gevaarlijk. Iedere twee maanden belt u daarover. Mijn oude moeder zegt altijd dat u mij moet bellen. Ik zeg dan dat er een alarm is en dat alles hetzelfde moet blijven. De laatste keer was de verkoper zo opdringerig, dat ze "ja" heeft gezegd. Hij garandeerde haar dat ze nog een brief zou krijgen, zodat het nog geannuleerd kon worden. Achteraf blijkt het contract te zijn gestuurd naar een e-mail adres van mijn vader, die al meer dan drie jaar dood is. Vreemd, want de rekeningen stuurt u naar mijn mailadres, u kent dat dus. Ik heb u de afgelopen tijd wel drie keer gebeld om te vragen hoe het zat. Zeker toen er ook een modem werd bezorgd. Steeds is verzekerd dat alles bij het oude zou blijven. Nu was uw helpdesk aardig, maandag wordt alles teruggezet. Dit alles heeft zeer veel tijd en emotie gekost.

Ik wil graag:
- dat u mijn moeder NOOIT meer belt voor verandering van contract
- dat u morgen, 24 augustus, een monteur stuurt om alles goed terug te zetten
- dat ik niet hoef te betalen voor deze wisselingen
- dat u andere oude mensen ook niet belaagt op deze wijze
- dat u brieven stuurt bij colportage en niet e-mails naar verlopen adressen

KPN
    Geachte heer/mevrouw, Huygen,

KPN Klantenreacties CMT
    Anne H.
    KPN heeft contact met ons opgenomen en zijn best gedaan om alles zo goed mogelijk voor ons te regelen. We zijn tevreden met de afhandeling.

Anne H.

Ook een klacht indienen over KPN?