Klacht KPN: Telefoondiefstal

Wendy

Op Koninginnedag is mijn HTC One X gestolen. Ik heb meteen mijn SIM-kaart laten blokkeren en de volgende dag contact opgenomen met de HI klantenservice. Ik moet de leasekosten van mijn gestolen toestel blijven betalen totdat mijn abonnement afloopt en vervolgens een boete van rond de 200 euro betalen. Zij noemen dit de dagwaarde. Dit is mijns inziens belachelijk, want door de leasekosten betaal je het toestel al af. Daarbij komt dat geen enkele medewerker van zowel de HI klantenservice als Smartcare mij kon vertellen wat de hoogte van deze boete exact zou worden, dus ik moet nog afwachten welk bedrag aan het eind van de maand van mijn rekening wordt geschreven.
Ik heb meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice van HI, maar er kan geen oplossing worden gevonden voor de boete van (waarschijnlijk) 200 euro. Ik ben het hier absoluut niet mee eens; de boete is totaal ongegrond aangezien ik mijn toestel afbetaal door de leasekosten die ik bovenop mijn abonnementkosten betaal.

Het enige wat ik van HI verlang is dat zij de boete kwijtschelden.
Een boete opleggen terwijl de toestelwaarde via de leasekosten wordt afgelost, is geheel ongegrond.

Ook een klacht indienen over KPN?