Klacht KPN: Telefoonnummer plotseling vervallen

Klachtnummer
# 75710
Gebruiker
Annick
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben al jaren klant van hi en heb er eigenlijk nooit klachten over gehad.
Ik heb een prepaid sim kaart en plotseling kon ik deze week niet meer gebeld worden en gaf mijn telefoon 'alleen noodoproepen' aan.

Mijn vriend heeft voor mij ingelogd op hi.nl omdat hij dacht dat mijn sim kaart kapot was en een nieuwe wou bestellen. Daarvoor moest ik opwaarderen. Voor het opwaarderen moest ik 2 keer mijn 06-nummer invoeren en geeft de website aan: Dit is geen 06-nummer van hi.
Ik heb nooit een bericht gehad van hi dat ik mijn nummer kon verliezen. Blijkbaar hecht hi geen waarde aan klanten met een prepaid sim kaart.

Kan ik MIJN 06-nummer nog terugkrijgen??

De oplossing

Mijn oude 06-nummer terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Annick
    Datum
    Oké. Ik zie uw reactie graag tegemoet.
  2. Auteur
    Annick
    Datum
    SLECHTE SERVICE! Nummer zonder te vragen blokkeren en niks meer kunnen betekenen!!!!

Ook een klacht indienen over KPN?