Klacht KPN: Telefoonnummer uit de lucht

Klachtnummer
# 31887
Gebruiker
Van Leeuwen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op woensdag 24 juli heb ik een nieuw simonly abonnement met nummerbehoud bij Tele2 aangevraagd, mijn telabbonnement bij KPN had ik al opgezegd. Nu heb ik in plaats van 26 juli 26 augustus aangegeven dat het nieuwe abonnement in zou gaan bij Tele 2 en 28 augustus zou het stoppen bij KPN. Stomme vergissing natuurlijk en heb direct van alles uitgezocht en medewerkers van andere providers zeiden dat ik het beste een prepaidkaart bij KPN kan aanvragen voor de maand dat ik zonder abonnement zit ze zeiden dat het enkele dagen of weken duurt voordat het telnr uit de lucht wordt gehaald. Omdat ik dit telnr zakelijk gebruik en klanten mij hierop bellen heb direct maandagochtend 29 juli gebeld om te vragen naar een prepaidkaart. Driemaal gebeld en alle drie de medewerkers zeiden dat het telefoonnummer al uit de lucht is gehaald en overgaat naar Tele2. Ik vind het jammer dat dit zo snel uit de lucht is gehaald en volgens mij hoort dit ook niet.

De oplossing

Een prepaidkaartje met het gewenste telefoonnummer of een compensatie.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Janga,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen