Klacht KPN: Telefoonrekening

Klachtnummer
# 443739
Gebruiker
Hendrikje
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn moeder van 85 heeft via het servicenummer belkosten gemaakt van 27,08, zonder dat dat werd meedegedeeld door kpn. Zij heeft haar vaste telefoonabonnement en mobiel abonnement via KPN. Als er geinformeerd wordt via 1888, vermeld er dan bij dat ze zelf bellen, dat scheelt veel geld. Hopelijk kunnen jullie dit oplossen voor mijn moeder.

De oplossing

De kosten verrekenen

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw De Boer,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw De Boer,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen