Klacht KPN: telefoonstoring

Klachtnummer
# 9890
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

sinds vanochtend telefoonstoring (10/08) KPN komt pas in actie 15/08, geen compensatie geboden voor abonnementskosten/ ongemak/ extra kosten. Professioneel telefoon afhankelijk, geen begrip, kabel storing, meerdere dorpsgenoten gedupeerd, geen reden om in het weekend, of zelfs maar maandag aan de slag te gaan. Mijn belangrijkste klacht is het tempo en dus ongemak, indien dit echt niet te verhelpen is verwacht ik een aanbod voor compensatie, waar ook mijn mobiele abonnement via KPN loopt, en dit eveneens voor mijn dorpsgenoten, groet

De oplossing

in het weekend storingsdienst vaste telefonie aan het werk

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer De Stoppelaar,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen