Klacht KPN: Ten onrechte afgesloten door KPN en nog steeds offline

UEV RKGzn.

Op 3 oktober jl. is onze Uitvaartonderneming in Edam ten onrechte door KPN afgesloten van telefoon/fax en internet. Vele uren aan telefoontjes om geheel weer ongedaan te krijgen, met elke keer weer opnieuw het moeten geven van uitleg, etc. etc. etc.
KPN heeft fout toegegeven, heeft inmiddels dossier gevormd... Beheerder van dit dossier, mevrouw Hennie van Beek, is niet of nauwelijks bereikbaar cq aanwezig en heeft tot nu aan toe nog niets concreets gedaan om onze verbindingen weer online te krijgen!
Elke dag weer opnieuw krijgen wij hetzelfde antwoord: wij bellen u terug, u hoort van ons, zo spoedig mogelijk maar uiterlijk binnen 24 uur!!!
Nu, 3 weken later nog geen stap verder en hebben het idee dat het KPN schijnbaar niet interesseert dat een Uitvaartonderneming verstoken is van communicatie middelen!!
Zacht uitgedrukt: WAARDELOOS!!!!!

WIJ WILLEN ONZE VERBINDINGEN TERUG!!!!

KPN
    Geachte heer Kreuning,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    UEV RKGzn.
    Die belofte hebben wij de afgelopen weken al dag na dag na dag moeten aanhoren... Nu nog het waarmaken dezer belofte!
    Hebben inmiddels wel geleerd en ondervonden dat bij KPN 'binnenkort' een zeer, zeer rekbaar begrip is!!
    KPN
    Geachte heer Kreuning,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?