Opgelost door KPN: ten onrechte afgesloten van telefoon en internet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 45589
Gebruiker
mpsw
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Kpn zakelijk wilde een wijziging doorvoeren op onze internet +bellen zakelijk.
Zij hebben echter hiervoor ons prive telefoonnummer gebruikt.Het grootste probleem hieruit voortvloeiend is dat kpn kwaadwillig ons heeft afgesloten bij tele2 en xs4all! WE ZIJN HIERDOOR AL 2 WEKEN AFGESLOTEN.We willen dit terug gedraaid hebben , iets wat volgens kpn alleen mogelijk is als we bij hen klant willen worden. DAT WILLEN WE DUS NIET!

De oplossing

Terug naar de oude situatie, telefoon bij tele2 en internet bij xs4all.

8 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Steen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    mpsw
    Datum
    inmiddels gebeld door een mevrouw van kpn, zij gaat dit uitzoeken, we wachten even af.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Steen, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    mpsw
    Datum
    Het drama duurt nu al 4 weken. We zijn nog steeds niet aangesloten. Ook zakelijk zijn we nu compleet afgesloten. We overwegen nu juridische stappen te ondernemen. Kpn wijst naar externen maar lost Niets op.Het is om gek van te worden.Wat een waardeloze situatie waarin niemand iets concreets doet!
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Steen, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    mpsw
    Datum
    Even leek het erop dat alles opgelost was.Echter sinds vandaag zijn we weer afgesloten.....
  7. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Steen, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  8. Auteur
    mpsw
    Datum
    Het heeft lang geduurd maar gelukkig was er een mevrouw bij kpn die onze situatie begreep.Samen met met een mevrouw van xs4all is het nu in orde gemaakt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mpsw
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?