Opgelost door KPN: Ten onrechte kosten in rekening gebracht door 4070 SMS dienst
Details
Klacht
Ongevraagde sms ontvangen en vervolgens kosten in rekening gebracht door sms dienst 4070. Op het moment dat we sms kregen gelijk bij KPN aan de bel getrokken. en uiteraard via payinfo geblokkeerd. Er waren nog geen kosten zichtbaar. Volgende dag zichtbaar. Gelijk in de chat geklommen. Daar het verhaal neergelegd. Met als afsluiter van de kpnmedewerker. 'De kosten zullen tocht betaald moeten worden, en vervolgens uit de chat gegooid. Fijne klantenservice.Gewenste oplossing
Kosten vergoeden. Je mag van een kids sim abonnement verwachten dat dit niet kan gebeuren.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.