Opgelost door KPN: Ten onrechte kosten in rekening gebracht door 4070 SMS dienst

henisa

Ongevraagde sms ontvangen en vervolgens kosten in rekening gebracht door sms dienst 4070. Op het moment dat we sms kregen gelijk bij KPN aan de bel getrokken. en uiteraard via payinfo geblokkeerd. Er waren nog geen kosten zichtbaar. Volgende dag zichtbaar. Gelijk in de chat geklommen. Daar het verhaal neergelegd. Met als afsluiter van de kpnmedewerker. 'De kosten zullen tocht betaald moeten worden, en vervolgens uit de chat gegooid. Fijne klantenservice.

Kosten vergoeden. Je mag van een kids sim abonnement verwachten dat dit niet kan gebeuren.
Wet netjes te woord gestaan. En over de geboden oplossing ben ik tevreden..

KPN
    Geachte heer/mevrouw De Jong,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?