Opgelost door KPN: Ten onrechte kosten in rekening gebracht door 4070 SMS dienst

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 463801
Gebruiker
henisa
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ongevraagde sms ontvangen en vervolgens kosten in rekening gebracht door sms dienst 4070. Op het moment dat we sms kregen gelijk bij KPN aan de bel getrokken. en uiteraard via payinfo geblokkeerd. Er waren nog geen kosten zichtbaar. Volgende dag zichtbaar. Gelijk in de chat geklommen. Daar het verhaal neergelegd. Met als afsluiter van de kpnmedewerker. 'De kosten zullen tocht betaald moeten worden, en vervolgens uit de chat gegooid. Fijne klantenservice.

Gewenste oplossing

Kosten vergoeden. Je mag van een kids sim abonnement verwachten dat dit niet kan gebeuren.
Geboden oplossing
Wet netjes te woord gestaan. En over de geboden oplossing ben ik tevreden..
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw De Jong,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen