Opgelost door KPN: terecht komen in een oneindige lus van mijnkpn.com

Sande

Ooit een account aangemaakt bij mijnkpn.com

Accountnummer en gebruikersnaam ben ik kwijt.
Zowel accountnummer en gebruikersnaam zijn onmogelijk te achterhalen door de manier waarop KPN haar systeem heeft ingericht.

Graag oplossing om binnen eigen account binnen Accountnummer en gebruikersnaam eigen gegevens in te zien

KPN
    Geachte heer/mevrouw Van de Sande,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Sande
    Er is gebeld door KPN door een vriendelijke mevrouw. Zij liep zelf echter ook vast in het KPN-systeem en zou een collega gaan vragen. Tot op heden niets meer vernomen. Nog steeds willen wij graag een oplossing.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Van de Sande, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Sande
    Ik vind het wel lang duren .......
    Natuurlijk hoop ik op een spoedige oplossing.
    KPN
    Geachte heer Van de Sande,In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    Binnenkort zal zij het weer proberen.
    Heeft u nog een ander (mobiel) telefoonnummer waarop u bereikbaar bent?
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via
    telefoonnummer 070-343 21 22.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Van de Sande, De behandelaar van deze reactie heeft u een brief met instructies gestuurd.Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de behandelaar van deze reactie.
    Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
    Sande
    Met de instructies uit de brief heb ik eindelijk de oneindige lus kunnen doorbreken. Ik ben blij dat mijn probleem opgelost is.Tip voor KPN: er moet toch ook een kortere en meer eenvoudige manier zijn om dit soort problemen op te lossen!?

Sande

Ook een klacht indienen over KPN?