Opgelost door KPN: Termijn 'geld terug actie' prepaidkorting ruim overschreden.

Patrick de Graaf

Ik heb 1 maart een mobiel gekocht in een hi winkel, de samsung galaxy ace. Ik heb deze mobiel gekocht in de veronderstelling dat ik in een maand 70 euro zou terugkrijgen ( of zoals de actie nu is 55 euro+20 euro beltegoed). De voorwaarden zeggen dat het bedrag binnen 3 weken na registratie wordt gestort. 17 april (!!) heb ik een mailtje van Karin (actieteam) gehad, dat de uitbetaling plaats zou vinden binnen 2 weken. 2 maanden later nu heb ik nog steeds niks ontvangen. Er wordt heel traag teruggemaild als ik ze hierop aanspreek en ik krijg als antwoord: dat door het succes van deze actie de uitbetaling vertraging oploopt. Ik hield er rekening mee dat ik het binnen 2 weken zou krijgen en heb het nu nog steeds niet. Ik vind dit schandalig, want over 3 weken ga ik een maand op vakantie en hield er rekening mee dat ik van het beltegoed gebruik kon maken. Om deze slechte service een beetje goed te maken, zie ik graag dat het beltegoed en geld nu worden gestort.
Patrick de Graaf

Heel snel het geld terug en het beltegoed! Over 3 weken op vakantie voor een maand en ik heb er rekening mee gehouden dat ik dit kon gebruiken! Dus ik heb het echt nodig.

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Patrick de Graaf
    Okee maandag en dinsdag ben ik overdag bereikbaar, volgens mij hadden jullie gister ook gebeld, maar was er toen even niet. Voortaan graag een 2e keer bellen, want terugbellen kan niet met privénummer
    Patrick de Graaf
    Bel me nou asjeblieft even vandaag, woensdag ben ik alleen van 12-4 bereikbaar en donderdag ook tot 4, vrijdag tussen 1 en 3 smiddags
    Patrick de Graaf
    Ja prima afgehandeld via deze website, helaas dat het daarvoor zo lang duurde, maar niks te klagen over deze website

Patrick de Graaf

Ook een klacht indienen over KPN?