Opgelost door KPN: Termijn overeenkomst mobiele telefoonaansluiting

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 39594
Gebruiker
Oeky
Datum
2 reacties

Details

De klacht

M.i.v. 7-12-2012 overeenkomst mobiele telefoonaansluiting afgesloten met looptijd van 2 jaar ( contractnr.1001389671; tel.nr. 06 38328217). Op mijn mobiel "mijn kpn" wordt ineens mijn einddatum gewijzigd in 30-8-2015. Heb hierover verschillende keren gebeld, zou worden aangepast. Gebeurde niet. Laatste telefoongesprek (4-11-2013) werd gemeld dat i.v.m.vorige contract einddatum werd gewijzigd. Is mij helemaal niets van bekend, is mij niet gemeld, staat ook nergens op papier. Het contract voor mijn iphone loopt tot 7-12-2014. Heb nu een brief gestuurd met bewijs van ontvangst naar de KPN. Overleg gehad met afdeling advies Tynie Hubers.

De oplossing

Einddatum contract 7-12-2014

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Rabius,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Oeky
    Datum
    Wil jullie bedanken. KPN heeft mijn klacht naar tevredenheid afgehandeld!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Oeky
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?