Klacht KPN: Teruggave geld

Klachtnummer
# 185693
Gebruiker
Frank
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goedenavond,

Het is al een tijd in het nieuws dat er teveel voor een abonnement wordt betaald. Ik heb hierbij KPN al een klacht ingevoerd, maar zij geven aan dat ik daar geen recht op heb. Mijn abonnement is op 15 maart 2015 ingegaan. Ik heb hiervoor 0 euro betaald, maar moet 2 jaar lang 46,50 euro betalen. Ik heb toen de sony xperia z3 compact genomen.
Ik heb al via kpn.nl om een terugvraag van geld gedaan, maar ik kreeg onderstaande reactie terug:
"Op basis van de door u aangeleverde informatie via kpn.com/toestelformulier, constateren wij dat u niet te veel toestelkosten hebt betaald voor uw Hi- abonnement."
Ik heb bij consumentenclaim al gecheckt of ik teveel zou betalen en volgens hun berekening heb ik veel te veel betaald. Ik vind deze reactie van KPN te makkelijk.

De oplossing

Ik eis een geld compensatie waar ik recht op heb.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Doodewaerd,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen