Klacht KPN: Terugstorten geld gebeurt niet ondanks beloftes

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 401099
Gebruiker
Restitutie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

na beëindiging contract vaste telefoon zou mijn bejaarde moeder 29,- terug gestort krijgen conform telefonische mededeling 3/10/19.
Inmiddels zijn we 5 weken en 7 telefoontjes verder waarbij er beloofd wordt dat je terug gebeld wordt maar dit gebeurd niet net zoals terugstorting van het bedrag,
De medewerkers van de klantenservice sturen je van het kastje naar de muur. KPN, iemand die 40 jaar klant is geweest en altijd keurig heeft betaald, verdient een betere behandeling!!

De oplossing

Het geld terug storten en eindelijk de beloftes om terug te bellen eens nakomen

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Bedankt voor uw bericht.
     
    Wij hebben uw melding in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om u van verdere ondersteuning te voorzien.
     
    Met vriendelijke groet,
     
    KPN Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Restitutie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wederom totaal niets vernomen van KPN, wat een waardeloos bedrijf. KPN reageert op totaal geen enkele mail of brief. En daar ben je dan meer dan 40 jaar trouwe klant geweest! Ze behandelen de klant als lucht want blijkbaar is jouw klacht niet de moeite waard om even aandacht aan te geven.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?