Klacht KPN: Terugstorten geld gebeurt niet ondanks beloftes

Klachtnummer
# 401099
Gebruiker
Restitutie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

na beëindiging contract vaste telefoon zou mijn bejaarde moeder 29,- terug gestort krijgen conform telefonische mededeling 3/10/19.
Inmiddels zijn we 5 weken en 7 telefoontjes verder waarbij er beloofd wordt dat je terug gebeld wordt maar dit gebeurd niet net zoals terugstorting van het bedrag,
De medewerkers van de klantenservice sturen je van het kastje naar de muur. KPN, iemand die 40 jaar klant is geweest en altijd keurig heeft betaald, verdient een betere behandeling!!

De oplossing

Het geld terug storten en eindelijk de beloftes om terug te bellen eens nakomen

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Bedankt voor uw bericht.
     
    Wij hebben uw melding in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om u van verdere ondersteuning te voorzien.
     
    Met vriendelijke groet,
     
    KPN Webcare

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ?