Klacht KPN: teveel om op te noemen

Tv blijft“hangen”bij pauzeren/opnemen/Film1.
Internetsnelheid moet 100/100 zijn = 35/35!
Bij installatie door monteur op 24 juni is een draadloze verbindingsset (DVS) van €70 opgedrongen, volgens de monteur kwam er anders een kabel dwars door de kamer. Door de volgende monteur is deze DVS op 23-10 weer weggehaald en is alles bedraad aangesloten, netjes door de muur, niks kabel door mijn kamer, €70 voor niks betaald! Deze monteur gaf aan dat ze liever niet met de DVS werken vanwege storingen!
Vele malen gebeld, beloofd teruggebeld te worden, zonder resultaat.
Film1 een aantal dagen niet kunnen kijken door de verkeerde aansluiting met de DVS, KPN zou er op terugkomen om hier in tegemoet te komen, niks gehoord.
Medewerkers geven aan dat er problemen zijn met opnemen/pauzeren, ze zoeken nog naar de oplossing!
Vandaag weer gebeld, KPN stuurt weer een monteur, kan hij de hele zooi meenemen, wij zijn het meer dan zat!
Dit is de korte versie, KPN kijk eens in ons dossier!

- 70 euro retour voor draadloze verbindingsset welke niet bruikbaar is voor ons.
- Compensatie Film1 en ergernissen problemen sinds ingang abonnement in juni.
- voortijdig beeindigen abonnement zonder extra kosten of de garantie dat het naar 100% tevredenheid werkend gemaakt kan worden

Helen
    Inmiddels meerdere keren contact gehad met KPN, na ook zelf weer te moeten bellen omdat er weer niet teruggebeld werd. Nog steeds niks opgelost. Nu vanaf donderdag weer in afwachting na een "ik bel u morgen terug"..... Grrrrrrr!!!!!! Ons geduld is zo op....... :-(
    Geachte mevrouw In 't Veld,

Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar via telefoonnummer 070-343 23 31 of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

Helen
    Door de medewerkster van KPN is ons een voorstel gedaan voor vergoeding van de draadloze verbindingsset en andere gemaakte kosten, dit wordt met de volgende factuur in orde gemaakt, dus tot die tijd is het wat ons betreft nog niet afgehandeld,
    De problemen met het pauzeren en opnemen zijn nog altijd het zelfde, maar daar kan volgens verschillende medewerkers niks aan gedaan worden, hier wordt nog aan gewerkt en is momenteel niks aan te doen.
    Geachte mevrouw In 't Veld,

De opdracht tot creditering van het afgesproken bedrag is verwerkt. Dit is zichtbaar op de factuur die medio 25 december 2015 uitkomt.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?