Klacht KPN: Teweinig ruimte

Klachtnummer
# 18823
Gebruiker
Anoniem
Datum
4 reacties

Details

Klacht

De kpn smart 200 die ik heb mekkert constant dat er te weinig ruimte is om updates van mijn voorkeurs-apps te installeren. De vele voorgeprogrammeerde apps kan im niet verwijderen. Bij aanschaf is dit niet gemeld en hierover staat ook niets vermeld op de website van kpn. Te zot voor woorden!!!!

Gewenste oplossing

vrijmaken van de geïnstalleerde apps

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Mulder,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    De KPN heeft inmiddels contact opgenomen en een voorstel gedaan. hierover wacht ik de schriftelijke reactie nog af.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Mulder,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen