Klacht KPN: Thuis niet mobiel bereikbaar ( geen service)

Klachtnummer
# 128472
Gebruiker
Ingrid
Datum
7 reacties

Details

De klacht

14 juli, naar KPN winkel om nieuw abb. Af te nemen bij nieuwe provider ( van T mobile naar KPN).
14 aug, ik ben overgezet met mijn nwe abb, dus nu KPN.
14 aug 's avonds KPN gebeld, geen bereik thuis? We kijken het nog even aan.
Eind aug gebeld, nog steeds geen bereik thuis, tip, stop kaartje in andere mobiele telefoons, gedaan, niets geholpen. Ik laat de technische dienst bellen met u.
4 sept, zelf gebeld, oh er is nog niets mee gedaan? Even afwachten nog, nee ik wil nu de technische dienst spreken, binnen 10 minuten was de uitkomst, slecht tot geen bereik, wel bij het keukenraam, dus kunnen we niets betekenen voor u. Niet mee eens, klacht ingediend!
Vandaag 14 sept, nog steeds niets gehoord, zelf weer gebeld, verhaal weer verteld, ik kijk even of de klacht in behandeling is ( na 10 dagen). Nou de technische dienst geeft aan, als u tegen het keukenraam staat heeft u bereik, daarmee is de klacht geseponeerd! Wat ? kunt u mij helpen? Wil van mijn abbonnement bij kpn af! Help!

De oplossing

Ik wil graag terug naar mijn oude provider ( T mobile), kpn kan mij geen bereik bieden, terwijl ze dat wel aangeven dat te doen. Graag wil ik zo snel mogen dat mijn contract word ontbonden!

7 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Ten Have,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Ingrid
    Datum
    Ik wacht het af!
    Met vriendelijke groet,
    Ingrid ten Have
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Ten Have,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 23 35.

    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Ingrid
    Datum
    Als het goed is, is er een email onderweg, met de oplossing, dat ik oer 14 oktober geen contract meer heb bij KPN mobiel. De mail nog niet binnen, dus ik wacht nog even af.
    Met vriendelijke groet,
    Ingrid ten Have
  5. Auteur
    Ingrid
    Datum
    Als het goed is, is er een email onderweg, met de oplossing, dat ik oer 14 oktober geen contract meer heb bij KPN mobiel. De mail nog niet binnen, dus ik wacht nog even af.
    Met vriendelijke groet,
    Ingrid ten Have
  6. Auteur
    Ingrid
    Datum
    Als het goed is, is er een email onderweg, met de oplossing, dat ik oer 14 oktober geen contract meer heb bij KPN mobiel. De mail nog niet binnen, dus ik wacht nog even af.
    Met vriendelijke groet,
    Ingrid ten Have
  7. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Ten Have,


    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen