Klacht KPN: Thuis niet mobiel bereikbaar ( geen service)

Ingrid

14 juli, naar KPN winkel om nieuw abb. Af te nemen bij nieuwe provider ( van T mobile naar KPN).
14 aug, ik ben overgezet met mijn nwe abb, dus nu KPN.
14 aug 's avonds KPN gebeld, geen bereik thuis? We kijken het nog even aan.
Eind aug gebeld, nog steeds geen bereik thuis, tip, stop kaartje in andere mobiele telefoons, gedaan, niets geholpen. Ik laat de technische dienst bellen met u.
4 sept, zelf gebeld, oh er is nog niets mee gedaan? Even afwachten nog, nee ik wil nu de technische dienst spreken, binnen 10 minuten was de uitkomst, slecht tot geen bereik, wel bij het keukenraam, dus kunnen we niets betekenen voor u. Niet mee eens, klacht ingediend!
Vandaag 14 sept, nog steeds niets gehoord, zelf weer gebeld, verhaal weer verteld, ik kijk even of de klacht in behandeling is ( na 10 dagen). Nou de technische dienst geeft aan, als u tegen het keukenraam staat heeft u bereik, daarmee is de klacht geseponeerd! Wat ? kunt u mij helpen? Wil van mijn abbonnement bij kpn af! Help!

Ik wil graag terug naar mijn oude provider ( T mobile), kpn kan mij geen bereik bieden, terwijl ze dat wel aangeven dat te doen. Graag wil ik zo snel mogen dat mijn contract word ontbonden!

Ik wacht het af!
    Geachte mevrouw Ten Have,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 23 35.

Ingrid
    Als het goed is, is er een email onderweg, met de oplossing, dat ik oer 14 oktober geen contract meer heb bij KPN mobiel. De mail nog niet binnen, dus ik wacht nog even af.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?