Opgelost door KPN: Thuis slecht bereik

KvdS

Sinds enkele weken of maanden heb ik thuis in de slaapkamer geen bereik met Hi (KPN netwerk dus). In de woonkamer 2 of 3 streepjes maar toch valt de verbinding met hoge regelmaat weg. Omdat mijn telefoon aangaf nog bereik te hebben, gaf ik vaak de tegenpartij de schuld en weet ik niet precies hoe lang dit probleem zich voordoet. Mijn vader en tevens achterbuurman heeft hetzelfde probleem met zijn KPN abo. Ik heb mijn simkaart in een ander toestel geprobeerd en ook een nieuwe simkaart verhielp de problemen niet. Afgelopen 16 jaar hebben wij op dit adres verder nooit klachten gehad. Er is zijn verder geen hoge gebouwen geplaatst in de buurt die de problemen zouden kunnen veroorzaken.
Ik heb via de klantenservice beklag gedaan maar zij kon alleen een notitie maken. Ik krijg geen melding over eventuele oplossing of in behandeling nemen van mijn klacht. Mijn vader moet apart melding maken omdat dit meer effect zou hebben maar hij overweegt over te stappen naar een andere aanbieder.

Ik zou het liefst goed bereik hebben. Ik heb bewust geen vaste telefoon omdat ik alleen woon. Verder ben ik een tevreden klant. Mocht niet niet lukken, dan wil ik graag van mijn abonnement af.

KvdS
    Er is mij een passende oplossing geboden. Ik ben zeer tevreden over de snelle reactie van KPN

KvdS

Ook een klacht indienen over KPN?